17 mars.

det är söndag och solen skiner. det är mitten av mars och snön fortsätter att ligga kvar på marken. jag går runt och längtar vår varje dag. hoppas att det snart är dags för vårjackan och conversen att komma fram. 
vad händer annars denna söndag? jag vaknar upp obakis. ska plugga och bara ta det lugnt idag. kanske hinner med ett träningspass mitt i allt plugg? det återstå att se. här kommer nu en månadssummering eftersom jag fortfarande inte lyckas titta in här oftare än så.
 

haha, har sett vackrare bilder. för ett par helger sedan hängde vi på första hemmafesten på ruskigt längre. torsgatan blev invaderad av fina högsbygänget. jag drog sedan vidare till ohamn med julia och fiffi men det är en annan historia.



förra helgen stod det partaj på schemat igen. fina julia och jag hängde med en del av klassen plus några tillskott. väääldigt trevlig kväll!!


har hängt en del med mina favoritkillar. i veckans hade vi finmiddag. vilka små varelser.


vårt UF-företag, som jag är VD i, har hunnit med att göra färdigt samt ställa ut vår monter på UF-mässan i Mönsterås. kan erkänna att jag har gjort roligare saker men vi var urnöjda med vår monter och hade en helt ok dag iallafall.

ingen träning utan lite godsaker. startade gårdagen med ett träningspass och avslutade den med denna fina tårta. malin, julia och jag stod i köket i några timmar men sedan var den äntligen färdig. goood chokladtårta!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda Eveline

åh den såg hiskeligt god ut! :)

sv; nej men vad kul att höra! Jag studerar ett så kallat "tekniskt basår", det innebär att man läser alla naturkurser (kemi, fysik, biologi och matte) som man läser på naturprogrammet på gymnasiet. Enda skillnaden är att man läser allt under ett år. Ha en fortsatt fin dag! Kram på dig! :)

2013-03-25 @ 11:20:14
URL: http://mondaytosunday.blogg.se
Postat av: Lowa

Åh, gud! Blir kär i sista bilden!! <3

2013-03-25 @ 16:34:30
URL: http://lowagrann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0