28 januari.

 
måndag igen. idag är en förvirrad, konstig, ledsen, uppgiven men ändå okej måndag. folk runt omkring mig slutar aldrig förvåna och mitt hjärta och hjärna kan inte riktigt samarbeta idag. jag vet helt enkelt inte vad jag ska tycka om detta lilla problem som uppstått under helgen. kan inte någon bara säga åt mig vad man ska göra?
 
förövrigt har helgen varit coollugnt och veckan kommer fortsätta att vara lugn. jag ser mest fram emot torsdag. torsdag betyder göteborg. G Ö T E B O R G. ska bli så himla mysigt att träffa bebisen och få vara moster på i verkligheten och inte bara över telefon. så kul!! så, välkommen torsdag.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Amen hallå, varför visste inte jag att du har en blogg?! Tack och grattis till dig också ju :)

2013-02-05 @ 19:03:38
URL: http://ellengrantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0