21 januari.

nu har jag varit dödsförkyld sen i fredags och har inte varit utanför dörren sedan i fredags. börjar bli trött på detta nu. ska föralltid uppskatta att vara frisk efter detta!! helgen har pga denna ihållande sjukdom inte innehållit så många intressanta grejer. tanken var att familjen skulle åkt upp till gbg i lördags för att träffa senaste tillskottet i familjen. vad hände? jo, jag fick stanna hemma medan de andra bebisgosade. då passade jag på att kolla igenom ett x antal filmer, äta glass tills magen sa ifrån och ta ett bad. alldeles för underskattat med bad.
 
annars är jag mitt uppe i letandet efter det perfekta mönstret till min balklänning samtidigt som jag är orolig för matteprovet vi gjorde i fredags. förhoppningsvis får vi reda på det imorgon och f ö r h o p p n i n g s v i s räckte min prestation för Stefan ska kunna sätta ett mvg i matte E. fatta att jag har läst 5 mattekurser på två och ett halvt år OCH att jag inte behöver läsa någon matte denna termin? heaven för en nvnörd som mig.
 
tack och bock för denna gång. nu ska jag stoppa i mig några panodil och glass. ska bli frisk nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0