23 februari.

men nu sitter jag ju här igen. en månad har gått och vad har hänt sen sist? känner att jag lägger upp lite bilder för att hänga med på allt som hänt sen sist.
 
 
studentmössorna levererades till skolan och jag och mina uf-kompanjoner skulle dela ut cirkus 200mössor. alla kom samtidigt och det blev kaos. vi fick hjälp av fina killar i klassen och tillslut stod jag framför spegeln i min fina mössa och längtar till tusen efter den 5 juni.
 
alla hjärtans dag. började kasst men slutade med att pojkvännen kom med finaste buketten och choklad. tjej som jag är så gjorde det min dag, haha.
 
vi har haft sportlov och första dagen spenderades såhär. pluggning deluxe? fint ska det vara när religion står på schemat.
 
jag har tagit tag i livet och ä n t l i g e n köpt mig ett par löparskor. så att jag kan bli snabb igen, haha.
 
min syster och bror hälsade på. jag barnvaktade mosters lilla hjärtegull i snökaoset. smälter varje gång jag ser henne!! så liten och så helt perfekt.
 
idag har min syster varit här och vi har betett oss som de vi var när vi var små. sminkade varandra och dansade till bra musik i köket. love her!
 
bästa bilden. malin, jag och julia tog en spontantrip till kalmar på lovet. vilken kväll!! riktigt länge sen jag hade så kul. träffade gamla vänner och lite nya ansikten. fina c & o var pricken över i:t.
 
haha, såhär kände vi dagen efter. var svinhungriga så gick ut på stan för att hitta käk. slutade med att vi var överlyckliga över att få dricka cola och äta kinamat.
 
igår hängde jag med finaste killarna. älsklingarna. tog hand om oliver och joel och hade det bara vääldigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0