två år, tjugofyra månader och fyra evigheter



den fjärde september 2009 blev alexander och jag ett. igår firade vi två år tillsammans. vi hade en super mysig dag bara vi två. precis som det ska vara. vi åkte iväg och fikade på ett mysigt café. käkade ute och gick på bio också, sådär klassiskt men så himla mysigt. han är ju det bästa som finns och jag är så sjukt glad att jag har honom.

vi har haft 24 månader av lycka, sjuk och ouppnålig lycka. sådan lycka som jag aldrig trott på innan, den man behöver vara två för att kunna uppleva. jag trodde aldrig jag skulle få något så fint som äkta ren kärlek, och så fick jag dig min fina kille. dig som jag älskar mer än one tree hill, ben and jerry's, mango, sommarlov, romantiska komedier, kladdkaka, shoppingdagar, pengar, fina betyg, min telefon, myskläder, födelsedagspresenter och sovmorgornar. du som alltid får mig att skratta och glömma bort allt som gör mig ledsen. du som jämt värmer mig när jag fryser, som skickar söta sms och du som pussar på mig när jag vill. jag älskar dig alexander!

Kommentarer
Postat av: Ava Miranda

gulliga ni är :) Grattis!

2013-01-20 @ 23:33:27
URL: http://avamiranda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0