belöning för allt slit

min kära vänner. jag har varit sådär galet trött på skolan de senaste veckorna och egentligen inte allt orkat bry  mig. igår kom betygen upp på dexter och jag kan säga att det är verkligen värt allt slit. att se att jag lyckats på MVG i alla kurser i ettan är fantastiskt. jag har slitit, haft ångest och suttit hemma många kvällar. ettan har varit ett roligt år, men det är ännu roligare att se vad jag har presterat nu.

mest nöjd är jag ändå över spanskan och matte B som jag verkligen har fått kämpa mig till det betyg jag fick. fan vad jag är bra!

gammal bild från när jag fick i åttan och hade mvg i allt förutom tre ämnen, lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0