sista dagen på året

efter ett x antal sekunder stod jag tillslut färdig för en kväll med mina fina vänner. killar och tjejer. de som jag gillar mest helt enkelt.
vi startade hos jesper med trerätters som bestod av toastsnittar, planka och tillsist cheesecake. klassiskt? jahaa. hade supermysigt där och hade helst velat vara där hela kvällen. vi fortsatte dock till stan och firade in det nya året där. vandrade runt till lite olika ställen, men hamnade tillslut i babys säng och var supertrötta. bra kväll? helt okey, höjdpunkt hos jesper.
här får ni lite bilder som berättar lite iallafall:

klädvalen och sådära.



middag och mys


emilia jag och fiffi hade finfint häng


Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Snyg klänning du hade :)

2011-01-02 @ 15:46:13
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0