blod svett och tårar

ännu ett träningspass avklarat! himla kul det där, och jag är stolt över att jag vågar traska mig dit själv. 30 minuter på löpbandet och 30 minuter fatattack-pass. ganska go och glad efter det! fått i mig mat och dessutom duschat nu vilket betyder att kvällen är häär. lite svenskaarbete och sådär, men åh vad skönt det är att veta att man äntligen kan vila hjärnan lite.

har dock en nackdel med träningen. jag går runt med träningsvärk hela tiden, haha. det hindrar mig från att träna vilket är synd. har haft träningsvärk sen i fredags nu och den byggs hela tiden upp. men hey, hellre det är att känna att jag inte gjort något :)
kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0