helgen som gick

jag skojar inte när jag säger att den där joggingturen jag precis genomförde, i stekande sol, minst sagt blev svettig! så jag har precis klarat av dusch nr.2 och är fit for fight igen. jag ska strax iväg till banken och lösa ut en check och därefter handla. är huuungrig! det får man vara efter den skogsrundan.

förövrigt är detta min sista torsdag på sommarlovet, och på tisdag börjar vi. nu är det andra året på gymnasiet som gäller, hoppashoppas att det går fort! jag lämnar några bilder här nere ifrån helgens bravader. veronica maggio på stadsfesteen!


veronica kom och kom och kom.

hamnade på en irländsk bar och drack god öl!

emilia och jag tokglada efter konserten.

Kommentarer
Postat av: linh to phuong

- hihi ja! jag börjar i 8an:D kram:)

2011-08-18 @ 19:35:41
URL: http://madebylinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0