gooodmorgon emmaboda

hola. jag är alldeles för dålig på att visa att jag är vid liv, så därför tänkte jag visa er lite bilder ifrån emmabodafesivalen. världens lerigaste festival. men oj vad roligt det vart! fantastiskt. here you go.


vi partajade med silvertejp och kommunicerade med allt annat än med läpparna

söta sanny till höger om vart min sovkompis under festivalen, och dessutom ellen som kom på lördagen.

vi förfestade med The Bernt, som vi hade som grannar!

vi skakade rumpor till skrillex.

jag hade småtråkigt en dag och bestämde mig för att måla naglarna. fint-

vi hade folk i vårt camp ungefär heela tiden- här är finaste mia och emilia


olli fyllde tjugo år sådär efter midnatt och det blev hurrarop gånger tusen

boysen ristade på vårt bort- ååh vad fint!

lördagen blev vår sista dag. nino och simon vart trötta på livet bland all lera, och tror vi höll med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0