ett hav av skratt

igår hade jag en fantastisk dag. pillade med ett fotoalbum hela dagen tills jag fick ett sms om att jag skulle följa med till stan av ellen. det ångrar jag inte för en sekund! det bästa med att hänga med lite nytt folk är att man får sådana sjuka upplevelser och galna äventyr. nog för att jag känner ellen och elin, men det blir alltid så mycket mer på vägen. sjukt värt!


blev upphämtad av ellen&elin i denna lilla pingla. bilen som har sjukt många år på nacken. vilken resa.

jag ellen och elin. fan vad fina!

hamnade på terazzen och käkade god mat. och drack goda drinkar!

Kommentarer
Postat av: en blogg om 5 systrar

fia svarar: tack snälla!! kram

2011-08-28 @ 17:02:53
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0