helger när det är som bäst

vilken fantastiskt bloggerska jag är.. helt galet. jag har faktiskt inte varit hemma på heela helgen och inte heller haft tillgång till dator. efter fredagens skoola körde jag först till oskarshamn ( övningsköra ) och därefter åkte jag till min fina syster där vi hade familjemiddag. min andra syster och bror är nämnligen hemma ifrån göteborg så det blev mys där. sov i stugan efter det och dagen efter blev det shopping. kanoon! kom dit med pengar, kom hem utan.  därefter åkte vi till syster igen vilket resulterade vi att vi rev ut källaren och fixade en hel i deras nya hus. idag däremot har jag myst med min pojkvän, städat och gått höstpromenader. fiin helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0