bästa starten



jag tog sovmorgon idag. halv elva gick jag ur sängen. sköönt, eftersom det alltid blir runt nio annars. inte nog med sovmorgon, jag tog mig tiden att göra scones också. helt vanliga originala, som också vart riktigt länge sedan. kanongott och jag har haft en kanonstart på dagen. tummen upp!
idag då? ska ut på en låång höstpromenad snart. städa mitt rum, och bara ta det lugnt. får se om b-friend kommer förbi en sväng. ikväll däremot ska jag iväg till en vän och ha tjejkväll med fiina vänner. så länge jag inte kör säkra kortet badtunna med syskon. vi får se vart dagen för mig!

Kommentarer
Postat av: u name it

Härligt!

2010-11-15 @ 17:32:36
URL: http://saraochalvahar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0