dagar flyter på

Dag 25 – En första



mitt första disco när jag gick sådär i första klass. hade mina storasyskon som gjorde mig i ordning, och jag var såå fin och söt. myyhys!

Dag 26 – Mina rädslor

det kan jag säga sådär rakt ut är att förlora min nära och kära. det är någonting jag ofta tänker på, och gör att jag knappt vet vad jag ska ta mig till. det skulle vara det värsta som kan hända.

Dag 27 – Min favoritplats



en utav alla mina favoritplatser är Göteborg. att sitta där vid kanalen och luncha med fina vänner. det är en favorit. så himla lugnt, men ändå så mycket folk. trevligt liksom.

Dag 28 – Det här saknar jag

sol och bad och värme. det är någonting Spanien erbjöd mig när vi vart där och oj vad jag skulle ge mycket för att vara där nu. det är en sak jag saknar. att kunna njuta av stillheten där med min familj.


Dag 29 – Mina ambitioner

det är verkligen att komma någonstans i livet och att göra sig ihågkommen. jag vill leva ett rikt och välbyggt liv, hälsosamt och glatt. jag vill komma så långt som möjligt med mina studier, och verkligen bli duktig på någonting. det är några utav mina ambitioner.

Dag 30 – Ett sista ögonblick

åh, så himla mycket ögonblick det ska vara. sist, men absolut inte minst kommer jag sätta dig ett minne som förmodligen är det enda därifrån. förra året vart jag nämnligen på Hultsfredsfestivalen som bjöd mig på så himla mycket roligt. och dessutom alla bra band som spelade. sjukt synd att det vart sista året just det året, för jag såg verkligen fram emot flera år på det där härliga stället. numera när jag kör förbi hultsfred är det minnena man får tänka på! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0