dag två

Dag 02 – Min första kärlek



min första kärlek är min enda kärlek. alexander. vi har hållt ihop i snart 15 månader och det gör mig lycklig. han är min kärlek, och vad som än händer med oss i framtiden så kommer jag alltid minnas honom för att han lärde mig var kärlek verkligen är. hur det känns att vara lycklig!

egentligen är det ganska lustigt. vi gick hos samma dagmamma när vi var små, men det var först när jag blev äldre och började nian som jag fick grepp om vem han var. han gick i nian, och vart sådär stor medans jag gick i sjuan. på något sätt fick vi kontakt, och pratade ibland då och då. det vart dock först på sommaren till nian som vi började umgås. han sa visseligen att han alltid tittat på mig, men det var iallafall då. vi umgicks och hade fruktansvärt bra tillsammans. jag glömde liksom vad alla sa, och vad som hände. för tro mig, folk pratade om alexander. han har alltid setts som en "player" och någon man inte ska lita på. men han förändrade mig, och jag förändrade honom! den 4 september -09 blev det vi. anna och alexander, och i mina öron klingar det fint. nu kan jag inte tänka mig en vardag utan honom! det är liksom så det ska vara.




Kommentarer
Postat av: A

Vgd?

2010-12-02 @ 16:55:50
URL: http://arzus.blogg.se/
Postat av: alida

ni är så fina :)

2010-12-02 @ 17:28:28
URL: http://picturesofyoou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0