dag tre

Dag 03 – Mina föräldrar

jag har haft turen att få världens finaste föräldrar. marina och willy är namnet på mami och papi. generösa, omtänksamma, snälla och alldeles underbara. några man kan lita på till tusen och som man alltid står bakom en.
mina femtioåriga föräldrar har stått ut med fyra små barn genom tiderna, och klarat sig felfritt. pappa äger eget företag och jobbar en hel del, och mamma jobbar på precis samma ställe. haha. de älskar godmat, att gå på bio och att hänga på deras drömö där dom numera har en nybyggd stuga på!

världens vackraste-

Kommentarer
Postat av: maria

vad härligt det låter med sådana föräldrar! inte för att mina är så pjåkiga heller men de är långt ifrån felfria med skilsmässan från helvetet liksom!

2010-12-04 @ 19:28:46
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0