hultsfredsfestivalen 2011

helt oplanerat och spontant åkte jag och alex till hultan på torsdagen och jag vart helt överlycklig. hade velat åka sedan långt tillbaka men hade inte pengar och så bara vinner jag två biljetter?! sinnes men det var såå kul. åkte dock bara två dagar pga brist av skjuts hem på lördagen men oj vad fett det var iallafall. visar lite bilder här nere bara för att ni ska få se.


dag 1. det regnade heela kvällen och vi var blöta. försökte göra allt för att komma undan.


dag1. alex och jag gick och kikade ett okänd band. skindred överraskade och vart fina live.

dag2. crystal castles var dagens andra höjdpunkt- vilken spelning.

dag2. fina mia och jag i ett par vänners caamp.

dag1. kvällens höjdpunkt var absolut the prodigy- fyfan vad bra

dag2. myser och peppar kvällens band

dag2. maja och emilia fixade dansen

dag2. duck sauce tittade vi på en sväng med- söt anka

dag2. dagens första höjdpunkt, verkligen. oskar linnros!

dag2. hängde i emmy&agnes förtält en heel del

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0