massa dagar samtidigt

Dag 21 – Ett annat ögonblick



min fina systers bröllop som ägde rum 2008 var också ett sånt där ögonblick man aldrig kommer glömma. jag och patricia, en vän till syster, vart tärnor och vi skötte oss ganska bra. jag stod och grät, men allt var så fint och jaa. sådär som ett bröllop ska vara. underbart!

Dag 22 – Det här upprör mig

här tänker jag skriva kortfattat. något som upprör mig är orättvisa. att somliga ska ha det bättre ställt, eller ha större inflytande. galet.

Dag 23 – Det här får mig att må bättre



vänner. kärlek. one tree hill. choklad.

Dag 24 – Det här får mig att gråta

filmer som är sådär jättehemska och som jag själv kan relatera till är något jag är svag för. jag tänker jämt att tänk om det händer mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0