dag sex

Dag 06 – Mina syskon

denna dag skulle jag kunna skriva hur länge som helst om. för mina syskon är verkligen något som ligger mig varmt om hjärtat. dom tillsammans med mina föräldrar har format en bit av den jag är idag, och alltid funnits bredvid mig under resan. jag älskar dom av hela mitt hjärta, och jag tycker att dom är alldeles fantastiska personer.


alla vi fyra i syskonskaran-

jag har tre syskon som alla är äldre än mig. och det är någonting jag faktiskt är nöjd med. haha, trots att jag alltid blir överbeskyddad.
anyway. min äldsta syster, Malin, är den utav dom som jag är mest lik. vi är lika envisa, ambitiösa och så är vi perfektionister båda två. hon är dock snäppet värre, iallafall vad det gäller hennes utseende. hon pluggar till psykolog och är lite av en förebild för mig, då hon pluggar så hårt, jobbar när hon är ledig och bara är allmänt cool.
därefter kommer Emma, som är min andra syster som alltid har haft gitarren och sångrösten i högsta hugg. hon har bland annat varit med i idol typ 2005. kom bland dom 31 bästa, vadå bra liksom? hon är galet omtänksam och tänker ofta på alla andras bästa innan henne själv. fantastisk tjej som har en grym humor också, förmodligen familjens roligaste.
till sist, killen som är den som är närmst mig är Joakim. min underbara gulliga jordnära bror som också är sådär galet musikalisk. spelar allt från gitarr till triangel till trummor. han är cool. han är dessutom vegan och tänker på miljön som första prio vilket jag tycker är vääldigt bra. han står för vad han tycker och är sådär lugn och go.

som sagt. korta beskrivningar av supermänniskor som jag är såå stolt för att jag får vara deras lillasyster. och varje gång vi ses är det sådär glatt och livligt. kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Haha nej, tyvärr! Har inte tatueringar - än ;)

2010-12-06 @ 21:13:49
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: Mikaela

okej. Tack!



Ha en bra kväll :)

2010-12-07 @ 19:05:21
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0