bränder och eldar



en sak ni kanske inte visste, eller som ni visste? vad vet jag. det är den nionde december idag, vilket betyder att det är Anna namnsdagen. vilket också betyder miiin namnsdag. vilket kanonnamn :) skämtåsido. men jag har fått några gratulationer, och trots att det bara är ett namn så är det ju kil.
dagen har iallafall innehållit kemiprov, som jag tror gick ganska bra. styrketräning på gymmet, som vart kanonkul. överraskning av min baby. till sist kom jag hem och fick reda på att det brann här i byn. mamma och jag vart nyss ute och tittade och hela herrgården stod i brand. jag fick ont i magen när jag såg det. ucsha.


Kommentarer
Postat av: maria

grattis på namnsdagen fina anna! <3 och det skriver jag inte för att du har skrivit det i det här inlägget utanför att jag minsann visste att det var din namnsdag idag och ville gratulera! :)

2010-12-09 @ 21:29:48
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Viktoria

sV: myyycket! Passa på, nu har jag förresten frågestund på bloggen! Svaren kommer förmodligen upp i ett videoinlägg! Kör på!

2010-12-12 @ 14:00:49
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0