livet genom telefonen


fredagskvällen tillbringade jag tillsammans med ellen. vi tränade, handlade, lagade mat och kollade på fotbollen en liiten sväng. världens bästaste tjej!

under lördagen pillade jag nästan hela dagen med ett fotoalbum, och tro mig. det tar längre tid än man kan tro. men fint blev det!

på lördagskvällen hamnade jag hos min morbror. vi grillade, myste och käkade skaldjur. första kräftskivan och förmodligen den sista också. kanske.

åh. världens sötaste killen som förgyller mina skoldagar. han blir ju fantastiskt bra på bild den där nino.

dagens bild kan man säga. vi hade håltimma i fyra timmar. det vart fint väder och vi hängde ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0