säger inget och dömer inte

alla pratar som att det är nytt år och det blir nya möjligheter. jag kör dock inte på den stilen, och jag tror inte riktigt på det heller. för vill man verkligen förändra något så ska man inte behöva ett årsskifte för att sätta igång med det. dock förstår jag att ett nytt år peppar lite extra, men som sagt, jag följer inte riktigt den strömmen.

jag avger inga nyårslöften iår, men jag tänker sätta upp ett par mål som jag vill kämpa för iår. eller iallafall ett par punkter som jag ska försöka förbättra!

1. Hålla uppe mina betyg, jobba hårdare och få bra resultat i skolan.
2. Sluta säga nej, och ta vara på de chanser jag får.
3. Resa och resa igen.
4. Träna regelbundet, och äntligen börja hänga på gymmet!
5. Visa alla omkring mig uppskattning och kärlek.





Kommentarer
Postat av: maria

svar: inte samma syster denna gången, utan min "extrasyster", dvs min brors flickvän! tack för omtanken! :)

2011-01-02 @ 16:58:03
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0