blogger award

Regler:
Som Awardvinnare ska du kopiera in awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den.
Länka till den du har fått awarden av och ge sedan awarden till sju anda bloggare och länka dem.
Skriv sju intressanta saker om dig själv.

jag fick min av: maria och alida. thank you girls!



1. när jag shoppar, använder jag oftast inte kläderna på några veckor. det hänger därför många oanvända kläder i min garderob. måste börja använda!!

2. jag har haft ätstörningar och sjuka tankar om mig själv. däremot anser jag mig själv vara frisk nuförtiden!

3. jag är en morgonmänniska som hellre går upp vid nio en lördagsmorgon än vid elva, som mina vänner och boyfriend gärna gör. älskar att ha en hel dag framför mig!

4. när jag slutade högstadet ( 9:an alltså ) gick jag ut med 315 poäng av 320, vilket jag senare i livet inte kommer ha ett dugg nytta av!

5. min sak jag längtar efter att få göra varje dag är att lyssna på morgonpasset i p3. det är min favoritsyssla att göra varje morgon när jag åker till bussen!

6. jag har provat på att vara vegan i två månader. ungefär. fick idén från min bror, och självklart ville jag haka på. numera är jag bara vegeterian, och äter inte fisk kött kycklig eller ägg.

7. något utav det roligaste jag vet är att baka. alldeles fantastiskt kul, och jag älskar att prova på nya saker :) på tal om det är det kanelbullens dag imorgon, vilket nog kommer resultera i några bullar.

jag ger min award till dessa sötnosar:
amanda och sara

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Ja, visst är det fint? :D

haha precis :)

2010-10-03 @ 20:00:40
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Ja, visst är det fint? :D

haha precis :)

2010-10-03 @ 20:00:43
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE
Postat av: B R O W N S U G A R

Vad gulligt! :) TACK!

2010-10-06 @ 16:14:59
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: felicia

JESUS! Hur lyckades du ha ha så höga poäng? du måste ju ha haft mvg i allt utom ett ämne då.... Jag känner mig jätte osmart nu!

2010-10-06 @ 23:49:00
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0