favoritshow

"Luck Be a Lady"  -- Pictured (L-R):  Sophia Bush as Brooke Davis and  Sharon Lawrence as Sylvia  in ONE TREE HILL on The CW. Photo: Fred Norris/©2010 The CW Network, LLC. All Rights Reserved
vilket avsnitt. tyckte veckans program vart riktigt underhållande och tog slut liite för fort. det är kul att se planeringen till bröllopet och allt, men jag hoppas för guds skull att brooke inte ger sig. it would be a shame! och ärligt talat gillar jag att chase väljer mia, framför alex. det känns bäst så. missed jamie! han är söt.
annars längtar jag tills bröllopet och förhoppningsvis (?) peytons och lucas gästspel.

Kommentarer
Postat av: K a t t i s -v-

ja jag har hört de så jag får väl åka dit någon gång :D

2010-11-06 @ 17:37:29
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: Mikaela

ja, visst är det! Weekday har skitsnygga saker :)

2010-11-07 @ 18:55:38
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0