en änglatid

idag är en sån där dag som jag egentligen inte har gjort någontingen på. jag som hade planerat, men det blev inte riktigt så. men det slutade tillslut med att jag har packat upp londonväskan, varit ute och gått med mia, städat min övervåning ( eftersom jag har heeela övervåningen, med 6 rum, för mig själv får jag städa alla, buu ) myst med bfriend lagat mat bakat kladdkaka tittar idol och tränat. inte så illa ändå, men vilken slappdag! uscha. imon blir det nya tag med tapetsering hos syster och kalmar med bfriend. vad fiint!


Kommentarer
Postat av: Girly

ja det ska bli underbart att resa i väg.

blev det fint med tapetseringen?

2010-11-07 @ 15:04:46
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0