dag fyra

Dag 04 – Det här åt jag i dag

herregud. detta blir svårt med tanke på att jag idag har vart på juulbord men jag ska försöka få det till en bra grej.

till frukost blev det bara en rostad macka idag tillsammans med juice- annars äter jag numera havregrynsgröt men ville inte göra det jobbigt hos alex.

lunch blev julbordet som vart så himla gott. jag som vegeterian åt brysselkål, potatisgratäng, sill ( ett undantag som jag inte kan motstå ) en vegansk sallad med matvete och till sist en gryta med linser och champinjoner. vadå mätt?
efter det slank det ner några pepparkakor och lussebulle också.

nu ikväll har jag fått i mig en toast. med äpple och sharon, dock inte i toasten. ucsha.

men herregud vilket tråkigt inlägg! mja.. matdagbok blir det nog inte i fortsättningen :)

Kommentarer
Postat av: Raspberry

det är rätt lätt att vara nyttig på julbordet, bara att tänka logiskt egentligen.



har jag sagt hur fin header du har?

2010-12-04 @ 22:47:04
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/
Postat av: maria

svar: jorå, de är allt härliga och jag har allt haft en finfin barndom och sådär, men man kan ju tycka att man kanske borde välja sitt barn som ligger på sjukhus på sin födelsedag framför racingen liksom! men som sagt, föräldrar är ju inte felfria! :)

2010-12-05 @ 13:02:08
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0