dag ett

Dag 01 – Om mig

för att göra en lång historia kort; jag går under namnet Anna och närmar mig 17 år snart. jag bor i ett litet, litet samhälle i östra Småland tillsammans med min mamma och pappa. fina föräldrar. jag är yngsta barnet i en syskonskara som består av fyra barn och har alltid blivit gulligullad med och alldeles för överbeskyddad. det är dock skönt att vara yngst!


jag lyckades ta mig igenom högstadiet och gå ut med bra betyg. det var en lång väg fylld av ätstörningar, plugg, onödiga konflikter, kärlek och nya vänner. precis så som de flestas högstadietid ser ut. numera går jag dock på naturvetenskapliga programmet med inriktning på just natur. det tar mig 35 minuter att ta mig till skolan men det är alldeles perfekt. har en härligt klass som helt klart är mansdominerad, men so what! det kunde ha varit värre.
jag har världens finaste pojkvän som jag spenderar massa tid med så fort jag kan. mina vänner är också en sån där sak som är ett prio. jag är omringad av goa människor hela dagarna och det är viktigt.

jag och mig på stadsfest, jag mia emilia på fiesta- fiina

i annat fall, på min fritid tycker jag om att träna. har blivit dåligt med det på sistone, men jag kämpar på det. baka är också himla kul och just nu står en bananpaj och väntar på mig. jag läser, tittar på film och äälskar att shoppa. kläder är ju nästan det roligaste som finns? på riktigt. dessutom är resor någonting som gör mig glad. senaste året har jag varit i spanien och london och det är en sån där kick som är så fantastisk. att möta nya människor, nytt språk och nya vanor.
jag är en ambitiös, målmedveten tjej som är generös och positiv. det skulle jag säga är mina braiga sidor. de sämre går vi inte in på. fy vad tråkigt.

anyway. detta är mitt liv jag lever fyllt med skolan, vänner och familj!!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ingen orsak :-) Kram!

2010-12-01 @ 19:47:44
URL: http://fnylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0