veckor fyllda med långa dagar

igår var en för det första en lång dag i skolan. från 8,25 till 15,40 vilket betyder lääänge. brödbak pluggande och promenad fick bli min kvällssyssla. slutade dagen med nybakat bröd och det var väl sådär förtjänsten efter allt slit. haha.
anyway, idag är en ny dag och inte fullt så lång. historia svenska matte och engelska. idag har jag dock inte planer. eller jo, ska fixa lite historiasaker. släktsforskning på g, och det ska redovisas nästa vecka så ska jobba på nu så slipper jag det sen. toppen ju?


Kommentarer
Postat av: jasmin

sv: haha ja visst är det! :D hjälp mig med morgondagens outfit! första dagen på universitetet, vad ska jag ha på mig?

2010-08-31 @ 20:47:41
URL: http://jazii.blogg.se/
Postat av: NATALIE

sv: varsågod. Lust att följa varandra via bloglovin? :)



Långa dagar är de värsta som finns :( Lider med dig

2010-08-31 @ 21:58:57
URL: http://nnats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0